DAG 3

18 april 2016 - Moskou, Rusland

Na wederom een stevig ontbijtje even op pad om brood en kaas en wat te drinken te scoren voor in de trein. We gaan zo Moskou verlaten en kunnen onze voetjes even rust gunnen in de vierdaagse treinreis richting Irkutsk.Moskou is een indrukwekkende stad met een even indrukwekkende geschiedenis. Dag Moskou, dag veiligheidspoortjes en dag politiemensen die de metro en de stad veilighouden, dag waanzinnig mooi weer, dag apart Moskou ontbijt en voorlopig dag wifi verbinding.

1. Ina Haagsma:
    19 april 2016
    Hoi, Voorlopig dus nog geen foto's he? Maar ik hoop dat jullie je vermaken hoor! Lijkt me allemaal wel indrukwekkend hoor! Aks je Irkutsk zegt moet ik aan Drs P denken.Dus op naar het volgende hoor! Blijf jullie volgen!! Veel plezier. Knuffel van mij xx
  2. Ina Haagsma:
    21 april 2016
    This is once in a live time he? wat een trip! sávonds bekaf zeker. Mooie dingen hoor! heel veel plezier samen en geniet er van. Heb nog steeds geen foto's gezien. Klopt dat. Ik wacht rustig af. ik denk aan jullie en geen gekke dingen doen. Geniet met volle teugen. Knuffel en xx van mij
  3. Renate:
    29 april 2016
    Doen we zeker. De ene geweldige indruk na de andere.
    De fotos willen niet op de site. Snap niet waarom niet.
  4. Ina Haagsma:
    29 april 2016
    Die indrukken gaan jullie hoofd niet meer uit hoor! en die foto's jammer maar als je thuis bent lukt het misschien wel he? veel plezier nog hoor!! en een goede terugreis en ik spreek je wel weer. xxxxx