DAG 11 - vervolg

28 april 2016 - Ulaanbaatar, Mongolië

Na de stevige wandeling konden we vrij snel aanschuiven aan de lunchtafel in de restaurant gér.
Eerst kregen we een bordje met daarop wat schijfjes komkommer, tomaat en worst. Daarna een zeer goed gevulde soep, gevolgd door een soort van flapje met daarin vlees.

Daarna de kachel weer wat opstoken want die was uitgegaan tijdens onze wandeling. Wat apparatuur aan de oplader hangen en nog even genieten van het uitzicht en jawel de zon.....
Geen winterkleding nodig hier. Kilo's kleren teveel meegenomen want koud is het echt niet. Een graad of 18 is het zeker :)

Het avondeten bestond uit een aardappelsalade met brood, gevolgd door witte rijst, gebakken groente en vleesstukjes in een of andere jus en werd afgesloten met yoghurt.

Voor het avondeten zag ik dat er een kat de keuken mee ingenomen werd. Ik vreesde het ergste maar gelukkig zag ik m na t avondeten ook nog:):):)

Ik heb vandaag een hoop dieren gezien: honden, katten, jaks, kruising tussen jaks en koeien, hele mooie vlinders, eekhoorntjes, een heuse specht en natuuuuurlijk kuddes paarden :):)
Nog even uitbuiken en aan mijn blogjes werken. Daarna lekker t bed inklimmen ( ze zijn nogal hoog) en gaan slapen.

1. Ina Haagsma:
    1 mei 2016
    Wat een verhaal weer en wat een trappen. Maar jullie hebben in ieder geval het klooster gezien. Wat een ervaring he? Lekker die temperatuur daat hier begint het nu ook op te knappen. Vandaag 15 en van de week naar 20 graden. Mag ook wel een keer. Wat hebben we het hier koud gehad Brrrrrrr. Jongens geniet nog even want nu is het toch echt over he? Wat ik nog weet komen jullie morgen thuis Ja he? Goede terugreis en een knuffel van mij xxxxxxxxx